FAQs: preguntes freqüents i respostes útils

logotop

ABANS DE VOLAR

Quins líquids puc portar al meu equipatge de mà?

Abans de fer l’equipatge mira la política de líquids de les companyies aèries: INFORMACIÓ DELS VOLS

Necessito portar un adaptador per poder carregar el mòbil o endollar l’eixugacabells?

Al món existeixen al menys 14 tipus diferents d’endolls, hem de tenir en compte la forma física, la disposició de les claus, el voltatge i la freqüència de cada país.

 

Per viatjar als principals països d’Europa podrem endollar els nostres dispositiu sense problema però si viatgeu a Irlanda o Regne Unit no oblideu portar un adaptador.

Aquest es el tips d’endoll que nosaltres fem servir:

Tipus d’endoll: C, F
Voltatge: 230 W
Freqüència: 50 Hz

A Irlanda i Regne Unit tenen el següent tipus d’endoll que coincideix en voltatge i freqüència però no en tipus de claus:

Tipus d’endoll: G
Voltatge: 230 W
Freqüència: 50 Hz

JA A DESTÍ

DOCUMENTACIÓ

Quina documentació he de portar per poder viatjar?

Tot dependrà de la teva nacionalitat i del país al qual viatgis. Aquí tens tota la informació: DOCUMENTACIÓ PER VIATJAR

Els menors d’edat han de portar el permís patern per viatjar?

Sí, tots els menors d’edat, independentment de la seva nacionalitat,  han de portar el permís patern per tal de poder viatjar. Aquí trobareu més informació: DOCUMENTACIÓ PER VIATJAR

He de portar la targeta sanitària Europea tot hi haver contractat una assegurança privada?

Sí, també heu de portar la targeta sanitària Europea per viatjar dins de la UE. En el següent enllaç trobareu com l’heu de tramitar: DOCUMENTACIÓ PER VIATJAR

EN CAS D’EMERGÈNCIA

La companyia aèria ha cancel·lat el vol, que he de fer?

Primer de tot heu de seguir les indicacions de la companyia aèria. Aquí podeu consultar els vostres drets:  DRETS DELS VIATGERS

Que he de fer si un nen es posa malalt durant el viatge?

Si heu contractat l’assegurança sanitària amb nosaltres heu de trucar al telèfon d’assistència 24 hrs de l’asseguradora per obrir l’expedient, explicar el cas i que us diguin que heu de fer.

Que he de fer si sorgeix algun dubte durant el viatge?

Abans de sortir de viatge us donarem el nostre telèfon d’assistència per si teniu qualsevol incidència durant el viatge.